Saturday, January 17, 2009

Ade RumaH Untuk Disewa Kat Ipoh GArden

Hai kawan2..Ni saja Nak promote untuk sape2 yang cari sewa kat ipoh garden.kat blakang hospital Fatima. Fullyfurnish(btul ke aku eja ni?hihi),baru cat dan klu korang rasa perabot or kelengkapan rumah 2 xcukup,korg bleh cakap kat tuan rumah 2 korg nak ape..nanti tuan rumah akan tunaikan permintaan anda(ni tuan rumah 2 yg ckp la).rumah 3 bilik,bilik air aku lupe nk tnye ade brape. Sewa agak mahal la rm660 tapi klu korg pandai ayat bleh kurg lg kot. Slamat mencuba!(aku xdapat komisyen pun promote rumah ni..hoho)Sape yg berminat sila tgglkan komen kat sini or yg dah ade nombor hp aku bleh contact aku trus.

12 comments:

Lya Yusof said...

hooo..

spt menarik..

bape bilik umah tuh??

B@drul said...

ni umah tumpangan ke ape?
ataupun rumah pelacuran? hahahaha

eNciK DiniE said...

alya..rumah 2 ade 3bilik je..

eNciK DiniE said...

umah sewa r..ko igt aku bapak ayam ke?haha

Adelaidiyy said...

boleh tak bagi full address dia. nak pi usyar dulu.

boleh email kat hdth07@gmail.com

Anonymous said...

ipoh garden 2 jauh x dr ulu kinta??

eNciK DiniE said...

ipoh garden ni kat ngan balai bomba and stadium ipoh..ulu kinta kat mana?kat ngan medan gopeng ke?

Unknown said...

saya serius nak sewa. Skrg kena kursus di ipoh setahun lebih.
bleh dptkn no tel?

Contact sy ASAP

nurkhail
0193376277

Anonymous said...

assalamualaikum.mengenai rumah tu?ada lagi tak.
-nabila-

Unknown said...

saya berminat..
rumah sewa itu ada lgi tak?
sbb kemungkinan saya akan berkerja di hospital fatimah itu...
saya perlukan no phone tuan rumah..untuk bertanyakn dgn lebh lanjut..pls...ASAP...
atiqa - 0175497750

SalmiRahayu said...

saya berminat utk rumah sewa itu .. masih ada kekosongan tak ?? sila email saya .. sally_ayu94@yahoo.com or almyaiman@gmail.com

Unknown said...

Rumah tu kat mane ye